Wednesday 29 August 2012

Set Resdung Shaklee

Bulan ni insyaAllah, saya akan kembali aktif dalam blog ni..bulan lepas rehat utk sambut Ramadhan dan raya! Ehehhehe...

Balik raya ni, ramai org main bedal makan macam2.. (termasuk diri sendiri!)...ramai jugak yang sampai lupe ada senarai makanan yg tak boleh makan sebab allergik, resdung, dan sebagainya..pastu mulala muka bertambah naik 'perhiasan' aka jerawat, acne, dan yg seangkatan dgnnya..ehhehehe.. so ramai jugak yang tanya saya kalo2 Shaklee ada set untuk hilangkan/kurangkan masalah resdung ni...saya jawab...insyaAllah...setiap penyakit ada ubatnya, kalo produk A tak seswai dengan kita, maybe kita kena try produk B atau C..atau S! S for SHAKLEE....

Bagi mereka yang mengalami masalah resdung atau eczema, atau allergic ni bolehla nak cuba set ni ye.. Sesuai juga buat ibu yang menyusukan anak kerana Alfalfa boleh bertindak sebagai milk booster.
Set Resdung ini mengandungi:
  • Vitamin C - menghapuskan radikal bebas dari pencemaran persekitaran. Satu tablet Vitamin C ini mengandungi 500mg, bersamaan dengan memakan 7.5 buah oren tau!! 
  • B complex  - B untuk "beauty", membantu menaikkan seri muka, membantu untuk saraf yang baik dan untuk mood yang ceria..B Complex Shaklee ni mengandungi kesemua 8 vitamin B penting yang mampu mengurangkan kadar tekanan dan membolehkan seseorang kekal gembira dalam keadaan yang tertekan.
  • Alfalfa - Shaklee hanya menggunakan alfalfa terbaik yang tumbuh di California yang kaya dengan pelbagai jenis zat termasuk kalsium fosforus ,zat besi dan magnesium serta klorofil,bioflavonoid,pelbagai mineral dan vitamin.Tidak mengandungi fungisid,bakteriosid, hormon2 sintetik,pengawalatur tumbesaran atau bahan2 kimia

Banyak testimony dr pengguna2 Shaklee yg menghadapi maslah resdung ni yg alhamdulillah nampak  kesan positif..So apa salahnya kalo kita juga mencuba, mungkin ia akan turut berkesan untuk anda!

Hubungi saya, LIN untuk consultation percuma!
Emel: lin_harun@yahoo.co.uk
SMS/whatsapp: 019-3202809
Facebook page: Vitamin Dari Alam (like jgn tak like!!)

No comments:

Post a Comment