Monday 6 August 2012

Shaklee??

Saya mula menggunakan produk vitamin semulajadi ini sewaktu menyusukan anak yg pertama, Ahmad Faheem Zhariff in 2009. Tapi masa tu memang ala2 beli bila rasa mau..kadang2 mkn, kdg2 tak..pastu in 2010, bila sy melahirkan arwah anak kedua (premature at 26th week), my very dear friend, Mommy Lyna, hadiahkan sy set breatfeeding, including ESP (Energising Soy Protein) utk saya minum sebab nk kuakan susu ms 26th weeks utk arwah yg ms tu lam incubator. Alhamdulillah, rezeki dari Allah, susu kua mcm branak cukup bulan..sempatla arwah anak sy minum setitik dua susu ibunya thru tube, sampai umurnye tepat 14hari..arwah dijemput illahi...(Arwah Ahmad Fattah Zayyan lahir 700gram..sgt kecil n byk complication waktu lam incubator, Al-Fatihah..)

Then, in 2012 February saya lahirkan anak ketiga, Ahmad Faqeh Zayyan..pas abis pantang, sy start amik set breastfeeding lagi..alhamdulillah, susu byk utk anak tersyg.. setiap hari akan pump di office 3 kali sehari, dptla wat balik bekal utk anak. So bila tgk hasil kat diri sendiri, bertambah la sy yakin dgn produk ni (dengan izin Allah)..so saya pon mula yakin, n apply for Independent Distributor for Shaklee.. so skang lam ajaran kwn2 baik saya, Tuan Kalsum, and Along aka Mommy Lyna.... 

So kepada anda yg berminat utk mengetahui more about produk Shaklee ni, bolehla hubungi saya, Lin. 

* Saya menyediakan khidmat rundingan untuk yang memerlukan. Semuanya percuma selama bergelar pelanggan saya.

Emel: lin_harun@yahoo.co.uk
SMS/whatsapp: 019-3202809
Facebook page: Vitamin Dari Alam (like jgn tak like!!)

No comments:

Post a Comment